Η direct ασφάλιση απέναντι στη διαμεσολάβηση

Η direct ασφάλιση απέναντι στη διαμεσολάβηση - Ασφαλιστικό Marketing

 

    Αυτό το άρθρο περιγράφει μόνο το μισό κακό που κάνουν οι direct πωλήσεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων . ¨Όταν λέμε direct πώληση εννοούμε χωρίς την συμβολή του ασφαλιστικού συμβούλου πιστοποιημένου και επαναπιστοποιημένου (ασφαλιστή). Εννοούμε πωλήσεις μέσω τηλεφωνικών κέντρων , πωλήσεις μέσω internet κ.τ.λ που δεν γνωρίζουν ούτε δείχνει να τους ενδιαφέρει το νομικό πλαίσιο και  η προστασία του πελάτη. Υπάρχει βέβαια και η τραπεζική πώληση ασφαλειών (Bankassurance). Άλλος ένας τρόπος πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων  από ημιμαθής τραπεζικούς υπαλλήλους που αναγκάζονται εν μέσω κρίσης να πωλούν ασφαλιστικά προϊόντα  που δεν γνωρίζουν , για τα οποία δεν έχουν εκπαιδευτεί σε ανυποψίαστους πελάτες τους (των τραπεζών) πολλές φορές και εκβιαστικά.

Διαβάστε το άρθρο

 

 

  Η direct ασφάλιση απέναντι στη διαμεσολάβηση – Ασφαλιστικό Marketing

Στη διαφοροποίηση του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή από την direct ασφάλιση αναφέρονται εκπρόσωποι φορέων της διαμεσολάβησης. Για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση το ζητούμενο είναι κατά πόσο υπάρχει από την πλευρά των εταιρειών επί ίσοις όροις αντιμετώπιση των δικτύων αλλά και το κατά πόσο μέσα από ένα απρόσωπο μηχανισμό μπορεί να διασφαλιστεί η προστασία του καταναλωτή και να τηρηθεί το κανονιστικό πλαίσιο για τη λειτουργία της αγοράς.

Ε. ΓρυπάρηΕλένη Γρυπάρη, Μέλος του MDRT

Το επάγγελμά μας είναι μία Σχέση Αμοιβαίας Εμπιστοσύνης, μεταξύ καταναλωτών, εταιρειών και διαμεσολαβούντων. Ο καταναλωτής θα πρέπει να κατανοήσει ότι το Direct είναι στο «χέρι» του και ότι με δική του ευθύνη αναλαμβάνει να φροντίσει τον εαυτό του και την οικογένειά του ΧΩΡΙΣ την εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία ενός εκπαιδευμένου και μορφωμένου διαμεσολαβητή. Για να περιορίσουμε την άναρχη χρήση του direct θα πρέπει να γίνουμε καλύτεροι για να έχουμε όχι ικανοποιημένους αλλά ευτυχισμένους πελάτες από όπου θα αντλούμε συστάσεις, έτσι ο κράχτης ότι το direct έχει ελάχιστες προμήθειες, χωρίς εμάς θα περιοριστεί. Να επισημάνω ότι ο πελάτης δεν έχει Αστική Ευθύνη για τα λάθη και τις παραλείψεις του!

Ι. ΧατηζθεοδοσίουΙωάννης Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος της Mega Brokers

Η είσοδος του ίντερνετ στην ασφαλιστική αγορά αποτελεί στοιχείο της τεχνολογικής προόδου. Και αναγνωρίζω τη σημασία που έχει και για τον κλάδο και για τους επαγγελματίες της ιδιωτικής ασφάλισης. Όμως χρειάζονται και όρια. Δεν μπορεί η πρόοδος να είναι εις βάρος της ομαλής λειτουργίας της αγοράς. Οι direct πωλήσεις οφείλουν να τηρούν τις όσες υποχρεώσεις –νομοθετικές και ηθικές– περικλείει η διαδικασία της ασφάλισης. Δεν νοείται οι εταιρείες να ασκούν και direct πωλήσεις και να έχουν και δίκτυα και να δίνουν και διαφορετικές τιμές. Ενώ και όσοι ασκούν αποκλειστικά τις direct πωλήσεις οφείλουν να τηρούν συγκεκριμένες αρχές. Αυτό που ζητείται σήμερα είναι απλό. Να μην υπάρχουν αθέμιτες πρακτικές, και ο καταναλωτής να αγοράζει ένα ασφαλιστικό προϊόν που έχει ενημερωθεί και για το οποίο ο προμηθευτής του μπορεί να αναλάβει τις ευθύνες προώθησής του στην αγορά.

Αλ. ΡαφαηλίδηςΑλέξανδρος Ραφαηλίδης, Πρόεδρος ΠΟΑΔ

Ο Ασφαλιστικός πράκτορας στο πλαίσιο του έργου του παρουσιάζει ασφαλιστικές συμβάσεις, προπαρασκευάζει ασφαλιστικές συμβάσεις και παρέχει στον ασφαλισμένο κάθε αναγκαία συνδρομή κατά τη διάρκεια της σύμβασης και ιδιαίτερα μετά την επέλευση της ασφαλιστικής περίπτωσης. Αναλύοντας τα παραπάνω, αυτό που θα πρέπει να σκεφτούμε είναι το κατά πόσον οι direct ασφαλίσεις –εκτός ίσως από ένα ανταγωνιστικότερο ασφάλιστρο– προσφέρουν τις παρακάτω υπηρεσίες στον καταναλωτή/ασφαλισμένο. Τελειώνοντας, επίσης, αναρωτιέμαι κατά πόσο τα νεαρά άτομα, που πολλές φορές εργάζονται με ενοίκιο για συγκεκριμένες ώρες ή ημέρες, ακολουθούν τους κανόνες που έχει θέσει η Εποπτεία όπως ενδεικτικά: 1) Ανάλυση αναγκών, 2) Πιστοποίηση & επαναπιστοποίηση υπαλλήλων ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, 3) Αν συμπεριλαμβάνονται στο ασφαλιστήριο αστικής ευθύνης της επιχείρησης που τους απασχολεί για λάθη και παραλείψεις που μπορεί να τελέσουν.

Δ. ΓαβαλάκηςΔημήτρης Γαβαλάκης, Πρόεδρος ΕΑΔΕ

Οι direct ασφαλίσεις και κάθε εναλλακτικό δίκτυο, πέραν της επικοινωνίας πρόσωπο με πρόσωπο με τον πελάτη, είναι μία πραγματικότητα. Το ζητούμενο είναι κατά πόσο εφαρμόζεται αυτό που επιτάσσει η ευρωπαϊκή οδηγία για την προστασία του καταναλωτή, όσον αφορά την τήρηση των προϋποθέσεων για την ενημέρωση του ασφαλισμένου από όλα τα δίκτυα.

Παναγιώτης Λελεδάκης, Πρόεδρος ΠΣΑΣ

Π. ΛελεδάκηςΟι απευθείας ασφαλίσεις είναι μία πραγματικότητα. Αυτό που εμείς ζητάμε ως Σύνδεσμος είναι η δραστηριότητα των direct καναλιών να είναι νόμιμη. Ωστόσο αυτό που πρέπει να τονιστεί είναι ότι: 1) Ο επαγγελματίας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής έχει ρόλο συμβουλευτικό για τον πελάτη, 2) Μπορεί να δημιουργήσει ασφαλιστική συνείδηση, 3) Παρέχει ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση από τη ζημιά αλλά και τον επανασχεδιασμό ενός προϊόντος με βάση τις ανάγκες του ασφαλισμένου. Μέσω αυτών των παραμέτρων διαφοροποιείται από τα εναλλακτικά κανάλια, παρέχει προστιθέμενη αξία και μπορεί να κάνει τον πελάτη να νιώσει ασφαλής.

Κ. ΜερελήςΚυριάκος Μερελής, Μέλος Δ.Σ. & Μέλος επιτροπής παρακολούθησης ασφαλιστικής & τραπεζικής αγοράς του Ε.Ε.Θ.

Η απευθείας (direct) σύναψη ασφαλιστηρίων συμβολαίων, μεταξύ καταναλωτών και απρόσωπων, ανειδίκευτων και ανεύθυνων δικτύων πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, καλλιεργεί και αναπτύσσει την αρνητική άποψη του καταναλωτικού κοινού για την ιδιωτική ασφάλιση. Οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν ότι οι συνέπειες της αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών από το διαδίκτυο ή από τον υπάλληλο ενός τηλεφωνικού κέντρου είναι ανυπολόγιστες και σχεδόν πάντα μη αναστρέψιμες. Μόνο οι εξειδικευμένοι – πιστοποιημένοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές (ασφαλιστές), μπορούν να εγγυηθούν την ορθότητα και την πληρότητα κάθε ασφαλιστικής σύμβασης.

 

Πηγή: asfalistikomarketing.gr

Insurance Club

Ελάτε μαζί μας και απολαύστε όλα τα οφέλη του μεγαλύτερου ασφαλιστικού Club

Στοιχεία Επικοινωνίας

  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  210.57.57.890
  211.80.06.102
  Λεωφόρος Ανδρέα Παπανδρέου 179 Α, Ίλιον, 13121

 

 

 

Τελευταία Νέα

05
Δεκ2017

Τεχνολογία Knowhow Συνέργειες

    Έχοντας 17 έτη πορεία στην ασφαλιστική αγορά το Insurance Club συνεχίζει να αναπτύσσεται βασίζοντας την εξέλιξή του...

02
Φεβ2017

ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΑΣ

  Ασφαλίστε το περιεχόμενο της κατοικίας σας από Κλοπή, Φωτιά και θραύση σωληνώσεων με 43€ τον χρόνο       Το απόλυτο...

20
Ιαν2017

Σε αδιέξοδο το Επικουρικό και...

    Σε δικαστικές περιπέτειες οδηγείται το Επικουρικό Κεφάλαιο κλάδου Αυτοκινήτου και οι δικαιούχοι αποζημιώσεων – ασφαλισμένοι της Enterprise, μετά...

19
Ιαν2017

Εντός του Ιανουαρίου μέσω του...

Βγαίνουν στο φως τα ανασφάλιστα οχήματα     Του Γιάννη Βερμισσώ.   Αρχίζει το στρίμωγμα στα ανασφάλιστα οχήματα. Οι πρώτες δοκιμές...

13
Ιαν2017

ΝΕΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ''CYCLE...

  Με γνώμονα λοιπόν τις εξελίξεις που μας περιβάλλουν, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε τη δημιουργία...

15
Δεκ2016

ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017

  Τέλη κυκλοφορίας 2017 εκτύπωση στο taxisnet - τα μηδενικά τέλη και η κατάθεση πινακίδων   Διαθέσιμα στο Taxisnet είναι...

06
Δεκ2016

Με νέα όρια η κάλυψη...

Αναπροσαρμόζονται υποχρεωτικά τα όρια για την υποχρεωτική κάλυψη της αστικής ευθύνης ασφάλισης αυτοκινήτου από την 1/1/2017, τόσο...

27
Οκτ2016

Η direct ασφάλιση απέναντι στη...

Η direct ασφάλιση απέναντι στη διαμεσολάβηση - Ασφαλιστικό Marketing       Αυτό το άρθρο...

20
Οκτ2016

Αποζημιώσεις Insurance Club

Το Insurance Club και το προσωπικό του είναι από την πρώτη στιγμή στη διάθεσή των πελατών καταβάλλοντας...

18
Οκτ2016

Περιπτώσεις ασφαλιστικών καλύψεων που πρέπει...

Ορισμένες ασφαλιστικές καλύψει που, ενδεχομένως, πιστεύετε ότι έχετε στις παρακάτω περιπτώσεις ασφάλισης , αλλά δεν τις έχετε...

18
Οκτ2016

Η «βιομηχανία» της ασφαλιστικής απάτης...

Τα πλαστά ασφαλιστήρια αυτοκινήτου είναι η «νέα μόδα» της ασφαλιστικής απάτης που δημιούργησε η οικονομική κρίση στην...

29
Ιουν2016

EVENT BRAVE NIGHT III

Το Insurance Club (https://www.facebook.com/insuranceclub.gr/) σε συνεργασία με το Ιατρικό Περιστερίου (https://www.facebook.com/pages/%CE%99%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CE%A0%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85/196687137062480) είναι επίσημοι χορηγοί των αγώνων BRAVE...

14
Ιουν2016

Αποκλειστικό: Ο κύβος ερρίφθη. Ξεκινά...

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο (Δευτέρα 13/06/2016, 15:00) η συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε στην έδρα του Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης,...

23
Μαρ2016

Το Insurance Club στηρίζει το...

  Το Insurance Club σε συνεργασία με το Ιατρικό Αθηνών προσέφερε στην διοργάνωση των αγώνων το ασθενοφόρο ,...

26
Νοε2015

Tο INSURANCE CLUB δίνει προνόμια...

  Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ (http://www.insurance-eea.gr/gr/el/articles/p-mpoykas-to-insurance-club-dinei-pronomia-sta-meli-toy)

06
Νοε2015

Το Insurance Club στο Insurancedaily.gr

Το Insurance Club βρίσκεται πάντα εντός των εξελίξεων γιατί ο καλύτερος τρόπος για να προβλέψεις το μέλλον...

15
Μαϊ2015

Ελέγξτε αν είναι το συμβόλαιο...

Ελέγξτε αν το ασφαλιστήριο του οχήματός σας είναι σε ισχύ! Το INSURANCE CLUB θέλωντας να βοηθήσει στο θέμα...

11
Μαρ2015

e-call

Υποχρεωτικό το σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση τροχαίου. Το πράσινο φως για την υποχρεωτική, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, χρήση του...

20
Απρ2015

Ηλεκτρονικός έλεγχος ασφάλισης

  Από 1η Μαΐου ο ηλεκτρονικός έλεγχος για τα ανασφάλιστα οχήματα. Από την 1η Μαΐου θα υλοποιηθεί εφαρμογή ηλεκτρονικού...

19
Μαρ2015

Αύξηση ζημιών βαραίνει το επικουρικό

Στα 19,2 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι αποζημιώσεις του Επικουρικού Κεφαλαίου κλάδου Ασφάλισης Οχημάτων το πρώτο τρίμηνο του...

«
»

Κορυφαία Προϊόντα

  • Ασφαλίσεις Εκδηλώσεων
  • Ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας
  • Ασφαλίσεις Σκαφών
  • Ασφαλίσεις Νομικής Προστασίας
  • Ασφαλίσεις Αστικής ευθύνης
  • Ασφάλιση Ενυπόθηκων

Για τον επαγγελματία

  • Αστική Ευθύνη επαγγελματία
  • Νομική Προστασία επαγγελματία
  • Ασφάλιση Επιχειρήσεων