
Έχοντας 17 έτη πορεία στην ασφαλιστική αγορά το Insurance Club συνεχίζει να αναπτύσσεται βασίζοντας την εξέλιξή του σε τρεις πυλώνες: την εμπειρία, την αξιοποίηση νέων εργαλείων και συμπράξεις με εταιρείες εκτός του κλάδου. Όπως αναφέρει ο επικεφαλής του γραφείου κ. Μπούκας, σε όλο το χρονικό διάστημα της λειτουργίας του έχει συμβάλλει στην απόδοση αποζημιώσεων 7 εκατ. και η διατηρησιμότητα στα συμβόλαια κινείται στο 90-95%. Στη συνέντευξή του επίσης τονίζει ότι:
- Η σχέση με τον πελάτη κινείται στη φιλοσοφία της ειλικρίνειας και της άμεσης ανταπόκρισης
- Tα μέλη του Insurance Club συμμετέχουν σε μία κοινωνία «αμοιβαίας προσφοράς»
- Είναι σε συζητήσεις με ασφαλιστικές για τη δημιουργία δικού τους Προϊόντος Περιουσίας αλλά και Ομαδικού Προγράμματος Π.Α
Πώς προέκυψε η ενασχόλησή σας με το χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης;
Η ενασχόλησή μου με τις ασφάλειες ήταν μια συνειδητή επιλογή όταν κάποια στιγμή βρέθηκα να πρέπει να αποφασίσω αν θα συνέχιζα στην εξαρτημένη εργασία ή θα γινόμουν ελεύθερος επαγγελματίας. Το ελεύθερο επάγγελμα ήταν για μένα πρόκληση. Η εμπειρία και αυτογνωσία που αποκόμισα έχοντας δοκιμάσει την εξαρτημένη εργασία, με βοήθησαν να καταλάβω ότι δεν ήμουν φτιαγμένος για αυτό.
Συνεπώς, όταν σε εκείνο το κομβικό σημείο της ζωής μου ο τότε ασφαλιστής μου, μου παρουσίασε τις προοπτικές στον κλάδο των Ασφαλειών, κατάλαβα ότι έπρεπε να δοκιμάσω να αξιοποιήσω τα δυνατά μου χαρακτηριστικά, τις μέχρι τότε εμπειρίες μου στη ζωή, την αξιοπιστία μου ως άνθρωπος και τις πολλές και καλές μου γνωριμίες. Το γεγονός ότι είμαι σε αυτό τον κλάδο ήδη 17 έτη, μάλλον δείχνει ότι η επιλογή που έκανα τότε ήταν σωστή.
Σκεφτείτε ότι χωρίς δεύτερη σκέψη ξεκίνησα πρακτορειακά, δίχως να θητεύσω στο agency κάποιας εταιρείας, γιατί όπως προείπα ήθελα ως επαγγελματίας να είμαι «ελεύθερος». Είχα πολλά να μάθω και ακολούθησα το δύσκολο δρόμο, άνοιξα το πρώτο γραφείο 18 τ.μ. στο Περιστέρι, προσέλαβα γραμματεία και βγήκα στο δρόμο για να φέρω πελάτες, «γιατί άνοιξα το πρώτο γραφείο χωρίς να έχω κανέναν πελάτη».
Δώστε μας εικόνα του Insurance Club μέσω των μεγεθών σας. Τι χαρτοφυλάκιο έχετε, πόσους ασφαλισμένους εξυπηρετείτε, σε τι ποσά ανέρχονται οι αποζημιώσεις σας;
Οι πελάτες μας σήμερα πλησιάζουν τους 8.000 και οι Συνεργάτες μας είναι 20. Το Χαρτοφυλάκιό μας είναι περίπου 3.000.000 ευρώ με πολύ καλό προϊοντικό μείγμα. Οι αποζημιώσεις που έχουν λάβει οι πελάτες μας με την δική μας συμβολή στο βάθος των χρόνων ξεπερνά τα 7.000.000.
Η διατηρησιμότητά σας σε τι επίπεδα κυμαίνεται;
Στον κλάδο Ζωής η διατηρησιμότητά μας κυμαίνεται στα επίπεδα του 95% ενώ στους Λοιπούς Κλάδους, συμπεριλαμβανομένου και του Κλάδου Αυτοκινήτου, στο 90%. Όλοι εκείνοι που μας τιμούν και μας εμπιστεύονται τα ασφαλιστικά θέματά τους, είναι συνεργάτες και όχι πελάτες. Με συνέπεια και άμεση εξυπηρέτηση αποδεικνύουμε στην πράξη το σεβασμό στις απαιτήσεις και τις ιδιαιτερότητες καθενός από τους ιδιώτες και τις επιχειρήσεις που μας εμπιστεύονται. Στην προσπάθειά μας να είμαστε διαρκώς δίπλα στον πελάτη, εξελισσόμαστε και παρέχουμε αναβαθμισμένες υπηρεσίες.
Η αξιοπιστία είναι ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά μας. Δεν λέμε ψέματα, δεν τάζουμε πράγματα που δεν μπορούμε να επιτύχουμε και είμαστε πάντα ‘’on time’’ στις υποχρεώσεις μας. Αυτός είναι και ο λόγος που οι πελάτες μας μένουν σε εμάς.
Μιλήστε μας περισσότερο για την κάρτα μελών που έχετε. Πώς λειτουργεί;
Θεωρούμε την κίνησή μας αυτή καινοτόμα. Δημιουργούμε την δική μας κοινωνία η οποία στηρίζεται στην αρχή της «αμοιβαίας προσφοράς». Συνεργάτες, Πελάτες, Ασφαλισμένοι, όλοι, γίνονται μέλη ενός Club με πολλά οφέλη και κερδίζουν από τη συμμετοχή τους σημαντικές παροχές, αναγκαίες στην καθημερινότητά τους. Ο κάθε ασφαλισμένος που είναι και μέλος στο Insurance Club προσφέρει ανάλογα με την ιδιότητά του και τις υπηρεσίες του, είτε σε προνομιακή τιμή είτε με επιπλέον παροχές στα άλλα μέλη του Club που επίσης είναι ασφαλισμένα και πράττουν και αυτοί το ίδιο, εφόσον το επιτρέπει η εργασία τους. Είναι προφανές ότι μια επιχείρηση που διαφημίζεται δωρεάν στην ιστοσελίδα www.insuranceclub. gr έχει και μεγάλη προβολή στο πελατειακό κοινό του Club και κερδίζει αναγνωρισιμότητα όπως και πελάτες. Ο καθένας με τη σύναψη οποιουδήποτε ασφαλιστηρίου συμβολαίου, γίνεται αυτόματα μέλος του Insurance Club και αποκτά την δική του προσωπική κάρτα μέλους.
Πώς εξασφαλίζετε ως διαμεσολαβητικό γραφείο την ανάπτυξή σας; Κάνετε συνέργειες; Επενδύετε στην τεχνολογία και τα social media;
Το Insurance Club είναι δημιουργικό για αυτό δεν σταματά να παίζει ενεργό ρόλο στις εξελίξεις της αγοράς. Αναπτύσσεται τεχνολογικά, παραγωγικά και αυξάνει τις συνεργασίες του. Έχουμε καταφέρει να αναπτύξουμε νέες στρατηγικές Marketing, να εξελίξουμε τις υπηρεσίες μας και να διευρύνουμε τον κύκλο εργασιών μας. Το πετύχαμε μέσω της προβολής μας σε τόπους κοινωνικής δικτύωσης, μέσω εντύπων ηλεκτρονικής διανομής και μέσω της διαφήμισής μας σε site υψηλής επισκεψιμότητας. Βέβαια η καλύτερη προβολή μας είναι οι συστάσεις των χιλιάδων ευχαριστημένων πελατών – συνεργατών μας. Διότι πιστεύουμε στην καλή συνεργασία – συνέργεια. Διότι γνωρίζουμε ότι ο δρόμος είναι πιο αποδοτικός όταν τον κάνεις με παρέα.
Ποιους κλάδους ασκείτε και πού δίνετε έμφαση σε επίπεδο ανάπτυξης; Υπάρχουν σκέψεις να επεκταθείτε είτε προϊοντικά είτε γεωγραφικά;
Θεωρούμε ότι όλοι οι κλάδοι ασφάλισης είναι εξίσου σημαντικοί. Όλοι κρινόμαστε σε μεγάλο ποσοστό στη ζημιά. Οφείλουμε να είμαστε εκεί, δίπλα στον ασφαλισμένο διεκδικώντας όλα όσα δικαιούται. Οφείλουμε να αναφέρουμε βέβαια ότι το Insurance Club ειδικά τα τελευταία χρόνια έχει κάνει στροφή δίνοντας βάση στην ασφάλιση Γενικών Κλάδων (εκτός αυτοκινήτου) και Κλάδου Ζωής και Υγείας. Έχουμε πλέον το ‘’Know How’’ να προσφέρουμε στους πελάτες μας αυτό που πραγματικά χρειάζονται και είναι σε θέση να πληρώνουν. Τίποτα λιγότερο. Είμαστε σε συζητήσεις με Ασφαλιστικές Εταιρείες για τη δημιουργία δικού μας Προϊόντος Περιουσίας αλλά και Ομαδικού Προγράμματος Π.Α. Όσον αφορά τη γεωγραφική ανάπτυξη, θεωρούμε ότι η επιλογή του να υπάρχουν υποκαταστήματα είναι σπατάλη πόρων και δυνάμεων, άλλωστε μέσω της διαφήμισής μας στα social media, των εντύπων ηλεκτρονικής διανομής και των συνεργασιών μας βρισκόμαστε παντού στην Ελλάδα.
Πηγή: asfalistikomarketing.gr/technologia-knowhow-sinergies